15 грудня 2020
Молода плеяда творчої інтелігенції, що постала у період «відлиги»... Це про шістдесятників. Про цей феномен на уроках історії України можна говорити з позиції сухої аналітики, визначаючи уважно причини появи, з’ясовуючи тло подій. А можна – у колі однодумців, захоплених поезією Ліни Костенко, Василя Симоненка, Миколи Вінграновського, Івана Драча. Саме так зробили учні 7-А класу з учителем історії Тетяною Коширець. Явище шістдесятництва, його феноменальність в умовах сірої буденності, диктованої комуністичною партією однаковості найкраще можна відчути саме крізь творчість того часу. Учні заздалегідь обирали й готували мініпрезентацію твору, що найбільше припав до душі. Хтось захопився лірикою Ліни Костенко, хтось зумів віднайти серед інтимних поезій Миколи Вінграновського протестні твори, хтось із притаманним йому тонким почуттям гумору зупинився на Симоненковому «Некролозі кукурудзяному качанові».
«Великий інтерес учнів викликала творчість постшістдесятника Василя Стуса. Значна частина обрала для презентації саме його поезії, і це не може не тішити. Молодь відчуває складність творчих граней та життя цього визначного поета-дисидента, аналізує і обговорює проблеми, які митець порушував», - відгукнулася після читань Тетяна Анатоліївна.