28 квітня 2021
З метою вивчення результатів 3-го року роботи колективу над реалізацією Концепції НУШ був проведений моніторинг серед учителів, здобувачів освіти та їхніх батьків.
В анкетуванні взяли участь учні і батьки 1-3 класів НУШ.
Учні 2-3 класів самостійно відповідали на питання. Як показали результати опитування, учням 2-их класів найбільше подобаються уроки математики, образотворчого мистецтва, інформатики, учням 3-х класів – уроки математики, української та англійської мов.
Школярі захоплені від цікавих уроків, мудрих вчителів, спілкування з друзями, проведення екскурсій, дослідів, «кольорових днів», ігор з «Лего».
Метою анкетування батьків було з’ясувати, які успіхи й недоліки реформи вони спостерігають на прикладі навчання своїх дітей. Окремий блок питань стосувався настрою учнів, з яким, за спостереженнями дорослих, вони йдуть до закладу освіти та повертаються додому, чи безпечно і комфортно діти почуваються у школі.
З чудовим, гарним, позитивним настроєм, з цікавістю та задоволенням ідуть у школу на заняття 259 учнів (81%).
У школі безпечно і комфортно 312 учням (98%).
Як батьки оцінюють реформу освіти?
- Позитивно -84%.
- Негативно -5% (вважають освіту до проведення реформи кращою).
- Не зовсім розуміють реформу освіти - 8% батьків.
- Не задоволені підручниками, і терміном навчання (12 років) -3%.
Найчастіше дорослі отримують інформацію про перебіг реформи НУШ:
- від учителя своєї дитини -52%;
- з освітніх інтернет-ресурсів- 23%;
- із засобів масової інформації- 16%;
- в групах у соціальних мережах- 4%;
- із сайту НВК-3%;
- від батьків учнів попередніх класів-2%.