09 грудня 2025

З метою розширення знань здобувачів освіти 1-5 класів про поняття «людина з особливими потребами», привернення уваги учасників освітнього процесу до проблем людей з інвалідністю, захисту їх гідності, прав, благополуччя, виховання високих моральних якостей школярів, формування свідомого ставлення до людських чеснот класоводи 1-4 класів та класні керівники 5 класів, практичний психолог, соціальний педагог та логопед під час проведення «Тижня інклюзивної освіти» 17-21 листопада, який проходив під гаслом «Толерантність – основа взаємодії», відповідно до плану заходів провели бесіду «Я і ти – ми такі різні», усний журнал «Кожна людина унікальна і неповторна», інформаційні хвилини «Міжнародний день толерантності», години спілкування «Вчимося допомагати по-справжньому», ранкові зустрічі «Зрозуміти іншого», ігри «Ми різні – ми рівні», організували перегляд та обговорення відео та мультфільмів про людей з обмеженими можливостями, консультації для батьків «У сім’ї виховується дитина з ООП», анкетування серед педагогів і батьків «Моє ставлення до інклюзивної освіти».

Під час проведення Тижня обміном досвідом «Реалізуємо індивідуальні освітні траєкторії розвитку дітей з ООП» 24-27 листопада педагогами ліцею буди проведені презентаційні уроки в інклюзивних класах. Педагоги продемонстрували різноманітні форми роботи з учнями з особливими освітніми потребами відповідно до їх індивідуальних можливостей. Уроки засвідчили, що діти з ООП – активні учасники освітнього процесу, вміють працювати у парах, групах, виконувати практичні завдання самостійно, здебільшого з допомогою учителя і асистента учителя.